Dec 19, 2018

Dział: Turystyka

Jakie imprezy zorganizujesz w restauracji hotelowej?

Jakie imprezy zorganizujesz w restauracji hotelowej?

Często w naszym życiu zdarzają się imprezy, które z racji na liczbę gości, ich miejsce zamieszkania, czy też miejsce, w którym chcemy zorganizować całe wydarzenie, jest oddalone od naszego miejsca zamieszkania, muszą być zorganizowane w restauracji hotelowej. Jakie przyjęcia można wyprawić w takim miejscu?

Dlaczego warto zorganizować przyjęcie w hotelu?

Mimo tego, że powszechnie hotel nie kojarzy się z imprezami okolicznościowymi, jest wręcz idealnym miejscem do zorganizowania tego wydarzenia. Przemawia za tym wiele argumentów. Po pierwsze jest to nocleg, który można zapewnić gościom, którzy przyjechali na tę okazję z daleka. Najczęściej w hotelu organizuje się wesela, z racji tego, że zwykle posiadają one duże sale bankietowe i spore restauracje hotelowe.

Co ważne w cenie usługi hotel zajmuje się profesjonalną dekoracją sali. W jej skład wchodzą najczęściej piękne obrusy, pokrowce na krzesła, kwiaty i ozdoby, a także elegancka zastawa. Często para młoda dostaje od hotelu jakieś drobne prezenty, czasem nawet w postaci darmowego noclegu, w sieci swoich placówek. Ponieważ organizacją wesela zajmują się ludzie z wieloletnim doświadczeniem, możemy być pewni, że nasze przyjęcie zyska wyjątkową oprawę dopasowaną do okoliczności. Wiele hoteli współpracuje również z fotografami, DJ-ami i muzykami występującymi na różnego rodzaju imprezach. Możemy zasugerować się tymi radami, a co za tym idzie zaoszczędzić wiele czasu, a także rozczarowania.

Jednak do imprez okolicznościowych organizowanych w restauracjach hotelowych należą do nich nie tylko wesela, ale także przyjęcia andrzejkowe, obchody Sylwestra, urodziny a także imprezy firmowe. Te ostatnie doskonale sprawdzają się podczas wyjazdów integracyjnych, gdzie dodatkowo w hotelu mogą być zorganizowane warsztaty rozwoju osobistego, szkolenia, czy ciekawe wykłady odbywające się w hotelowych salach konferencyjnych, a następnie integracyjny obiad w wysokiej klasy restauracji hotelowej.

Pod tym adresem http://www.hoteljasek.com.pl/imprezy poznać można ofertę na imprezy hotelowe najwyższej klasy.

Przede wszystkim podczas organizowania imprezy w hotelu, należy znaleźć dobrą restaurację organizującą i sprawdzić jej program dla imprez okolicznościowych. Warto zapytać obsługę również o możliwość zamówienia tortu urodzinowego, czy weselnego lub czy jest możliwość dostarczenia go osobiście. Obsługa hotelowa w dzisiejszych czasach może zadbać praktycznie o każdy szczegół ważnego wydarzenia. Od zakwaterowania gości, poprzez aranżację sali, dekoracje kwiatowe, menu, scenariusz wydarzenia, oprawę artystyczną, muzyczną, zorganizowanie czasu dla dzieci, obsługę foto czy usługi fryzjersko-kosmetyczne. Rezerwując imprezę warto powiedzieć obsłudze, czy wśród gości będą dzieci.

Dobre restauracje, takie jak ta w hotelu Jasek we Wrocławiu, powinny zaproponować dla najmłodszych specjalne menu składające się z potraw, które większość maluchów uwielbia.  Specjalnie dla dzieci istnieje możliwość wynajęcia animatora, który zapewni niesamowitą zabawę, a szef kuchni przygotuje menu specjalnie dostosowane do dzieci. Ogólnie nie ma problemu z wprowadzaniem zmian do menu dla alergików, wegan, czy wegetarian, a także przygotowanie specjalnych potraw dla najbardziej wybrednych gości.

Często też hotele oferują nam dodatkowe usługi takie jak wynajęcie samochodu dla młodej pary, która organizuje wesele w hotelu, podwiezienie gości na lotnisko lub dworzec. Oprócz samej imprezy w restauracji, warto zwrócić uwagę na dodatkowe atrakcje zapewniane przez hotel. Możemy skorzystać z bogatej oferty usług dodatkowych hotelu. Jednym z lepszych są te poprawiające nasze ogólnie rozumiane samopoczucie np. masaże, SPA, czy sauna.  Dla osób lubiących bardziej aktywny tryb życia wiele hoteli położonych w miejscach turystycznych oferuje przykładowo wycieczki rowerowe, kajaki, kuligi, ogniska, wspinaczka i wiele innych.

Podsumowanie

Podsumowując, w restauracji hotelowej można zorganizować wiele imprez od wesel po urodziny i spotkania służbowe. Dzięki profesjonalnej obsłudze restauracji i wyjątkowo smacznej kuchni możemy być pewni, że wszyscy nasi goście będą bardzo zadowoleni z naszego przyjęcia, które zapewni im niesamowite przeżycia. Obsługa hotelowa ma nie tylko doświadczenie w organizowaniu tego typu atrakcji, ale także  posiada liczne kontakty do zaufanych firm, sprawdzonych firm, które mogą uświetnić nasze przyjęcie, takich jak fotograf, kamerzysta, czy animator. O jakość potraw nie musimy się martwić – we wrocławskim hotelu Jasek czuwa nad tym profesjonalny Szef Kuchni.